اهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم في مدونه حكاوي ستار ارجو ان تكون هذه المدونه قد قدمت لك شيا مفيد في حياتك وان لم تعجبك فكفاني منك شرف المشاهده

اخر المواضيع

قصيده (والله لنساكي)) كلمات ((محمود ذكي)

[ | | ]

والله لنساكي

والله لنساكي ولا عمري افكر تاني فيكي
دا جزاتي ان امنت وسلمت قلبي ليكي
انا استاهل اكتر وكفايه ان انا اتغشيت فيكي
ندمت ان طوعت قلبي مع اني عمري ما هبقي ليكي

والله لنساكي ولا عمري افكر تاني فيكي

عملت منك حاجه وبنيتك بعد ا اتمنيتك
دلوقتي أسيتي ومشيتي وقلتي نسيتك
دلوقتي بلوم نفسي ومسير جاي اللوم عليكي

والله لنساكي ولا عمري افكر تاني فيكي

اثبتلك اني بحبك انتي صدقتيني
ليه استهنتي بحبي ومشيتي وسبتيني
خلاص اخترتي البعد بس قبل ما تبعدي اسمعيني

اسمــــــــعيني

ليه رسمتي بأيدك كلمه وداع من قبل ما تودعيني
كان قلبي حاسس ان عن قلبك هتبعديني
ليه قبل بعدك ما فكرتيش تسمعيني
خلاص انتي اخترتي البعد وانا مش هسمحلك ترجعيلي

اسمــــــــعيني
قبل ما احس من الودع كنت بتمني اكون حبك
ليه سبتيني للضياع وطوعتي احساس قلبك
بعد ما صدقت منك وهم حبك
قلتي الذنب مش ذنبك
وبقيت انا ضحيه عذابك

اسمــــــــعيني

بس مش هسمحلك ترجعيلي

انا هبعد بس مش هجرحك
هسبلك ذكري حلوه فيوم تفرحك
وان كان بعدي عنك هيرحك
اتمني ليكي السعاده
واتمني من تاني تجرحيني

موضيع ذات علاقة

0 التعليقات :

إرسال تعليق

الاكثر مشاهدة

نتشرف بك ان تكون عضوا معنا من الضغط علي الانضمام لهذا الموقع