اهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم في مدونه حكاوي ستار ارجو ان تكون هذه المدونه قد قدمت لك شيا مفيد في حياتك وان لم تعجبك فكفاني منك شرف المشاهده

اخر المواضيع

قصيده اللي بنا انتها من تاليف محمود زكي

[ | | ]
                         اللي بنا انتها

   بعد كل اللي فات جاي تقول اللي بنا انتها
  وشيل من قلبك ذكريات وانسي كمان وقت 

  اللقاء
    وبسزاجه قلب مات بتقول الدموع مش وقتها

     عايز تفارق فارق بس الفراق بيوجع
     علي اللي حب التاني اكتر
     وانا حبيتك بجد مش اكتر

  عايز تفارق فارق بس لحظه فراقك متبكيش
          لان وقتها دموعك متهمنيش
          وقلت فارق وسبني اعيش

       مستحمل عزابك ليه وكان كل الحب دا علي ايه
                 دا انا اعتبرتك ماضي
              والماضي خلاص بأسي عليه

             مش باقي من اللي بنا غير ذكرايات
         تفتكرهم في ساعه صفا وتحزن علي حب مات

                           وقول
            دا اللي اكيد احلي من اللي فات
          والحقيقه احلي من الماضي اللي مات
            وقفل بأيدي باب الزكريات
          وقول كان وهم عشته وفي الاخر مات

        وابدا حياتي من جديد وعلم نفسي ازاي اكون سعيد
                واتعلم ازاي ائسي علي الحب
                     اللي ضاع وانا بعيد
                  ويبقي الندم عليا شي اكيد


                           وفجأه

                     من غير مقدمات

     لقيت نفسي بقول سؤال والجواب مستني طرحه السؤال
    اعمل ايه في حكم النصيب ؟
   غاب السؤال كتير بعد ما فارق الحبيب
    والجواب نفس السؤال كل شئ قسمه ونصيب
    كل شئ قسمه ونصيب

                          كلمات
                       ملاك الجنه

موضيع ذات علاقة

0 التعليقات :

إرسال تعليق

الاكثر مشاهدة

نتشرف بك ان تكون عضوا معنا من الضغط علي الانضمام لهذا الموقع